LET'S GET WISER

Leren wordt leuk voor gebruikers door het gebruik van spelelementen en omdat ze zelf de regie over hun eigen leerproces krijgen. De tool is eenvoudig te installeren en te onderhouden.

MOTIVATIE ALS DRIJFVEER

Mensen die willen leren, ontwikkelen zich sneller en beter dan mensen die moeten leren. Gebruikers bepalen graag zelf welke kennis ze nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen en op welk moment. Met LetsGetWiser krijgt de gebruiker de leiding over zijn of haar eigen leerproces en bepaalt zelf waar, wanneer en hoe lang hij of zij leert. Daarnaast bevat LetsGetWiser spelelementen uit de gamification-techniek om het leren een positieve ervaring te laten zien. Interactie en directe feedback activeren de drijfveer om zich te willen verbeteren, zodat het leereffect versterkt.

PERSOONLIJK LEERAANBOD

De leercontent in LetsGetWiser is beschikbaar op elke plek met een internetverbinding. Modulaire leercontent maakt het mogelijk om alleen die elementen leerstof tot je te nemen die voor de gebruiker op dat moment van waarde zijn en waar hij of zij op dat moment de tijd voor heeft, afhankelijk van de persoonlijke leerdoelen van de gebruiker. De leercontent kan als leerjourney worden aangeboden van makkelijk naar moeilijk met een opbouw in onderwerpen. Vervolgens kan de journey met een toets worden afgesloten en zo kan worden gemeten waar de gebruiker zich bevindt in het leerproces. Ook de leerresultaten van de totale groep gebruikers kunnen zo eenvoudig worden gemeten.

VLOTTE IMPLEMENTATIE

LetsGetWiser wordt snel geïmplementeerd, binnen 1 week is de tool online en beschikbaar en kan deze worden gevuld met leercontent. We kunnen aansluiten op ieder (leer) systeem via een koppeling. Voor de contentmakers verzorgen wij een korte instructie van 1 dagdeel. Hierna kan iedreen direct zelf aan de slag. Daarnaast bieden we een workshop van 5 dagen aan waarin we de contentmakers begeleiden om de aanwezige kennis om te zetten in games. Ervaring laat zien aan dat deze werkwijze minimaal 25 tot 30 games en video's oplevert.

ZELF LEERCONTENT MAKEN

Leercontent is eenvoudig en snel te maken. Alles waar je een beeld van kan maken is om te zetten in leercontent met spelelementen. Beeldmateriaal voor de content komt rechtstreeks uit het te trainen (software) systeem in de vorm van screenshots. Zo is het mogelijk om een proces in beeld te brengen waardoor de gebruiker niet alleen het systeem leert kennen maar ook de toepassing ervan. Het combineren van afbeelding met de juiste vraag gebeurt vervolgens in PowerPoint. Het toewijzen van de hotspot (het juiste antwoord bij de vraag) is de laatste handeling en is in een paar minuten klaar.

VERBINDEND VERMOGEN

De leertools van Madlogic zijn bijzonder geschikt om zelf leercontent te maken. Organisaties hebben meer kennis in huis dan ze denken, de uitdaging ligt vaak in het ontsluiten van die kennis. Door medewerkers zelf hun kennis en ervaring te delen en tot leercontent te verwerken versterkt het effect van kennisdelen aanzienlijk. Door te waarderen wat er is en medewerkers te erkennen in hun kennis en kunde gaan medewerkers zich meer verbonden voelen met de organisaties, waardoor de betrokkenheid toeneemt. En in een verbonden organisatie is er meer ruimte voor talentontwikkeling en innovatie, zodat de slagkracht van de organisatie groeit.


CASE OCRN

simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

1/4>


ANDERE PRODUCTEN:

LET'S GET WISER

Leren wordt leuk voor gebruikers door het gebruik van spelelementen en omdat ze zelf de regie over hun eigen leerproces krijgen. De tool is eenvoudig te installeren en te onderhouden. De ontwikkeltijd bedraagt slechts één week! Je bent up and running binnen 1 week.

MOTIVATIE ALS DRIJFVEER

Mensen die willen leren, ontwikkelen zich sneller en beter dan mensen die moeten leren. Gebruikers bepalen graag zelf welke kennis ze nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen en op welk moment. Met LetsGetWiser krijgt de gebruiker de leiding over zijn of haar eigen leerproces en bepaalt zelf waar, wanneer en hoe lang hij of zij leert. Daarnaast bevat LetsGetWiser spelelementen uit de gamification-techniek om het leren een positieve ervaring te laten zien. Interactie en directe feedback activeren de drijfveer om zich te willen verbeteren, zodat het leereffect versterkt.

PERSOONLIJK LEERAANBOD

De leercontent in LetsGetWiser is beschikbaar op elke plek met een internetverbinding. Modulaire leercontent maakt het mogelijk om alleen die elementen leerstof tot je te nemen die voor de gebruiker op dat moment van waarde zijn en waar hij of zij op dat moment de tijd voor heeft, afhankelijk van de persoonlijke leerdoelen van de gebruiker. De leercontent kan als leerjourney worden aangeboden van makkelijk naar moeilijk met een opbouw in onderwerpen. Vervolgens kan de journey met een toets worden afgesloten en zo kan worden gemeten waar de gebruiker zich bevindt in het leerproces. Ook de leerresultaten van de totale groep gebruikers kunnen zo eenvoudig worden gemeten.

VLOTTE IMPLEMENTATIE

LetsGetWiser wordt snel geïmplementeerd, binnen 1 week is de tool online en beschikbaar en kan deze worden gevuld met leercontent. We kunnen aansluiten op ieder (leer) systeem via een koppeling. Voor de contentmakers verzorgen wij een korte instructie van 1 dagdeel. Hierna kan iedreen direct zelf aan de slag. Daarnaast bieden we een workshop van 5 dagen aan waarin we de contentmakers begeleiden om de aanwezige kennis om te zetten in games. Ervaring laat zien aan dat deze werkwijze minimaal 25 tot 30 games en video's oplevert.

ZELF LEERCONTENT MAKEN

Leercontent is eenvoudig en snel te maken. Alles waar je een beeld van kan maken is om te zetten in leercontent met spelelementen. Beeldmateriaal voor de content komt rechtstreeks uit het te trainen (software) systeem in de vorm van screenshots. Zo is het mogelijk om een proces in beeld te brengen waardoor de gebruiker niet alleen het systeem leert kennen maar ook de toepassing ervan. Het combineren van afbeelding met de juiste vraag gebeurt vervolgens in PowerPoint. Het toewijzen van de hotspot (het juiste antwoord bij de vraag) is de laatste handeling en is in een paar minuten klaar.

VERBINDEND VERMOGEN

De leertools van Madlogic zijn bijzonder geschikt om zelf leercontent te maken. Organisaties hebben meer kennis in huis dan ze denken, de uitdaging ligt vaak in het ontsluiten van die kennis. Door medewerkers zelf hun kennis en ervaring te delen en tot leercontent te verwerken versterkt het effect van kennisdelen aanzienlijk. Door te waarderen wat er is en medewerkers te erkennen in hun kennis en kunde gaan medewerkers zich meer verbonden voelen met de organisaties, waardoor de betrokkenheid toeneemt. En in een verbonden organisatie is er meer ruimte voor talentontwikkeling en innovatie, zodat de slagkracht van de organisatie groeit.


CASE OCRN

simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

1/4>


ANDERE PRODUCTEN: